• Now Trending:
  • 3 Quick videoes: Autumn...
  • Photos: Winter Season in...
  • Photos from San Francisc...
  • DK Sampler 2012 – ...

Dennis Asp English

Menu
  • Home
  • About
  • Travel
    • Travel Blog
    • All
    • Europe
    • Season in Whistler
    • US Roadtrip
    • Map
  • Misc
    • Gaming
      • Real Life Tony Hawks Pro Skater Spots
    • Politics
    • Recomendations
    • Disc Golf
  • Gallery
  • Sports
    • Parkour
      • Shop
    • Winter Sports
  • Video
  • +
    • Newsletter

Hike in Kingussie, Cairngorm National Park, Skotland

images24092019 | 16. July 2017 | | No Comments

Hike in Kingussie, Cairngorm National Park, Skotland

Comments

comments

No available translations found
https://www.facebook.com/dennisaspweb/

dennis_asp

Tak for alle hilsnerne på min fødselsdag! Heldigvi Tak for alle hilsnerne på min fødselsdag! Heldigvis kan man ikke se på mig, at jeg nu er tættere på 40 end 30, men det ses tydeligt på de gaver jeg har fået (og ønsket mig) 😂
Godt at Cecilie holder mig ung og har givet mig biletter til @siamese_band 🤘🤘
Dejlig weekend med gode venner. Eigil fik set en b Dejlig weekend med gode venner. Eigil fik set en brandbil og leget med en masse søde børn - men det var også hårdt at vågne op mandag ♥️
Hvad slår man tiden ihjel med på Oslobåden? Nogen Hvad slår man tiden ihjel med på Oslobåden? Nogen går i baren, andre.....

@lego @gonordiccruiseline.dk

#rejse #oslobåden #lego #fastandfurious #2fast2furious
Sidste dag på fjellet 😢 #ski #snowboard #trysil # Sidste dag på fjellet 😢

#ski #snowboard #trysil #bluebird
3. Og sidste del af min Sydkorea-rejseblog er nu o 3. Og sidste del af min Sydkorea-rejseblog er nu oppe på www.dennisasp.dk :) klar til nye eventyr

#travel #travelling #sydkorea #korea #rejseblog
Del 2 af 3 af min Sydkorea-rejseblog er nu online Del 2 af 3 af min Sydkorea-rejseblog er nu online :)
Www.dennisasp.dk

#rejse #sydkorea #rejseblog #busan
Det er næsten 1 år siden vi var i Sydkorea, men nu Det er næsten 1 år siden vi var i Sydkorea, men nu er det endeligt lykkedes mig at få skrevet den første 1/3 af historien på min blog :) Du kan læse den på dennisasp.dk som altid

https://dennisasp.dk/sydkorea-del-1-seoul/

#Sydkorea #Rejseblog #Seoul #Busan #Visitkorea
#simonkvamm #nephew #superliga #simonkvamm #nephew #superliga
500 m fra kontoret havde en buschauffør besluttet 500 m fra kontoret havde en buschauffør besluttet at forsøge at vende (selvom der var masser af store parkeringspladser) og sat sig fast på tværs 🤦‍♂️ så måtte vi ud med skovle. Nu sidder jeg med kaffen næsten alene på kontoret og ser skihop (og arbejder)
#vinter #snevejr
Trængt op i en krog.... Trængt op i en krog....
The latest @authordanbrown just fits. No more room The latest @authordanbrown just fits. No more room for books... Still plenty of room for @andersandenmatthesen books though :)
Om Om to timer står den på julehalvmarathon.... Bl Om Om to timer står den på julehalvmarathon.... Bliver en hård omgang efter at have ligget med influenza. 🤞 #løb #running #halvmarathon
Lille Eigil var meget tilfreds med at holde fødsel Lille Eigil var meget tilfreds med at holde fødselsdagsfest :) i weekenden holder han fest for sine oldeforældre 🇩🇰
Så et det allerede et år siden du kom til verden : Så et det allerede et år siden du kom til verden :O fødselsdagen blev fejret på Den Blå Planet. Eigil var stor fan af især oddere 😍 men også det store basin med hajer var spændende
#denblåplanet #oddereerverdenssødestedyr
Søndag var en god dag - har længe villet se distur Søndag var en god dag - har længe villet se disturbed, men først blev de udsolgt, så kom corona men til min 34 åra fødselsdag var der billetter 🤘 og så endda med en plads pænt foran og en kold øl.
Dejlig aften med Ed Sheeran i går! Kæft han er skr Dejlig aften med Ed Sheeran i går! Kæft han er skrap!
Mor: Må jeg været med? Eigil: 🖕 - Fars dreng Mor: Må jeg været med?
Eigil: 🖕
- Fars dreng
Vi bliver i det Japanske med lidt Fluffy Pancakes Vi bliver i det Japanske med lidt Fluffy Pancakes 🥞 🇯🇵
#foodporn
Hjemmelavet 🍜 med risvin og med souvenirer fra Kyo Hjemmelavet 🍜 med risvin og med souvenirer fra Kyoto 🇯🇵 og Seoul 🇰🇷
Teach 'em young Teach 'em young
Follow on Instagram

© 2026 Dennis Asp English.
All rights reserved. Contact: